A DERIK távfelügyelet megbízhatóan, napi 24 órában teszi a dolgát. Távfelügyeleti szolgáltatásunk lényege, hogy a családi házak, lakások, üzlethelyiségekben kiépített riasztórendszerek által küldött állapotjelzéseket a DERIK központban figyeljük.
Értesítéses szolgáltatás esetén a beérkező jelzéseket továbbítjuk. Kivonulószolgálatos szolgáltatás esetén a beérkező riasztás esetén a helyszínre vonulunk.
Értesítéses távfelügyeleti szolgáltatásunk keretén belül fogadjuk ügyfeleinktől a beérkező jelzéseket. Betörés, szabotázs, vagy áramszünet esetén értesítjük a megadott telefonszámokat. Minden modern riasztórendszer alkalmas arra, hogy a tulajdonost telefonhívással, vagy SMS-el értesítse -de a mi tapasztalatunk alapján az emberi figyelem és gondoskodás nem pótolható. Áramszünet, vagy kommunikációs hiba esetén a riasztó nem tud üzenetet küldeni a tulajdonosnak – mi ezeket a hibákat is jelezni tudjuk.
Kivonulószolgálatos távfelügyeleti szolgáltatásunk keretében a riasztás-, szabotázs-, pánikjelzések beérkezésekor haladéktalanul megfelelően képzett és intézkedni is tudó vagyonőrök vonulnak a helyszínre. A megtett intézkedésről tájékoztatjuk ügyfeleinket, a kivonulásokat pedig jegyzőkönyvezzük. Ügyeleti munkatársaink a leggondosabban járnak el, mindig az ügyfél érdekeit tartva szem előtt, a téves jelzésből felmerülő plusz költségeket pedig a legteljesebb mértékben megpróbáljuk elkerülni.
Kifejezetten üzleteknek, irodáknak ajánlott szolgáltatás, amely során az előre megadott nyitási-és zárási időket beállítjuk. Ha ettől eltérően érkezik nyitás- vagy zárás jelzés az ügyeletre, akkor a megadott számokat hívjuk, vagy SMS-t küldünk. Miért zárt be előbb az üzlet? Miért mennek vissza az irodába zárás után? Velünk nem marad titokban!
A legösszetettebb távfelügyeleti munka, amely során az ügyfél felhatalmazása alapján a kamerarendszer képeit riasztás esetén megtekinti az ügyelet. Így valós jelzés esetén könnyebben irányítja a kivonulószolgálatot, téves jelzés esetén pedig nincs felesleges és indokolatlan kivonulás.
Áramszünet esetén a riasztórendszer a beépített akkumulátornak köszönhetően tovább üzemel, azonban nagyon hosszú áramkimaradást nem tud áthidalni. Ezért szükséges, hogy ügyfeleink értesüljenek az áramszünetekről. Sok esetben a betörések áramszünet jelzéssel kezdődnek.
A riasztórendszer által napi rendszerességgel küldött tesztjelzéseket kezeljük. Tesztkimaradás esetén ellenőrizzük a kommunikációt és jelezzük ügyfeleinknek, hogy szükséges a javítás. Amennyiben a kommunikátort cégünk biztosítja, a kommunikációs hibákból eredő helyszíni javítás díjmentes.
24 órás ügyeletünkre bejelentheti a riasztórendszer meghibásodásokat. Kollégáink a hibát rögzítik, és technikus munkatársaink visszahívják a helyszíni szereléssel kapcsolatos időpont egyeztetésére. Igyekszünk a határidőket tartani.
Igény esetén havonta listát küldünk arról, hogy melyik felhasználó mikor élesített, illetve hatástalanított. Üzleti ügyfeleink kedvelt szolgáltatása. Listáink egyszerűen értelmezhetők, és semmilyen felesleges adatot nem tartalmaznak, csak azt, amire Önnek szüksége van.
DERIK Hungária Kft.
2890 Tata, Almási út 32.
Adószám: 12873528211
Cégjegyzékszám: 11 09 008822
Bank: 12028209-01661184-00100002
Központi telefonszám: 06 34 586 273
Központi email: info@derik.hu
Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig 08.00 – 16.30
© Copyright 2024 DERIK
Minden jog fenntarva!